Záštitu nad konferencí převzali:
- Ministerstvo zdravotnictví SR, MUDr. Vladimír Lengvarský, MPH
- Ministerstvo obrany ČR, Mgr. Jana Černochová
- Hejtman Zlínského kraje
- Primátor města Zlína
- Společnost pro radiobiologii a krizové plánování
Úvodní slovo za SRKP ČLS JEP
Hlavním cílem konference je uskutečnit mezioborové setkání, které umožní účastníkům rozšířit přehled při meziobotové spolupráci při řešení událostí souvisejících s bezpečností obyvatelstva, mimořádných událostech a tím přispěje ke zvýšení kvalifikace v profesní činnosti.
Předpokládaná účast je 160 - 200 účastníků, včetně zahraniční účasti.
Vědecká rada konference:
Předseda výboru: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.
Členové: prof.Ing.Dušan Vičar, CSc.
doc. Ing. Pavel valášek, CSc. LL.M.
Ing. jan Strohmandl, Ph.D.
Mgr. Eleonóra Benčíková, Ph.D., MPH, MHA
Časový harmonogram konference:
Středa 17. května 2023
10:00 - 11:00 Pro zájemce bude před zahájením konference zajištěna prohlídka 21. budovy - Baťův mrakodrap. Jedná se o jedinečnou historickou budovu, která sloužila jako administrativní centrum firmy Baťa s jedinečným výhledem na Zlín. Sraz pro zájemce je v suteréná konferenčních prostor fakulty FAME na adrese konání konference v 10:00 hod. Budova je vzdálena cca. 500 m od místa konání.
11:00 – 12:00 Registrace účastníků konference
12:00 – 13:00 Oběd
13:00 – 15:30 Tematický blok
15:30 – 16:00 Coffe break
16:00 – 18:00 Tematický blok - pokračování
20:00 Společenský večer, raut
Čtvrtek 18. května 2023
09:00 – 11:00 Tematický blok
11:00 – 11:30 Coffe break
11:30 – 13:00 Tematický blok
Všeobecné pokyny pro účastníky konference
Registrace
Registrace na konferenci se vykonává prostřednictvím online registračního formuláře: FORMULÁŘ PRO REGISTRACI NA KONFERENCI. Po vyplnění a odeslání formuláře je přihláška považována za závaznou. Registrace bude ukončena 20. 4. 2023.
Registrační poplatky
Cena registračního poplatku je 2590 Kč s DPH (110 EUR). V poplatku je zahrnut vstup na konferenci, oběd, občerstvení během celé konference, účast na společenském večeru a konferenční materiály. Úhrada registračního poplatku bude uskutečněna bankovním převodem. Platební údaje Vám budou zaslány po odeslání přihlášky.
Akreditace
Konference bude hodnocena kredity České lékařské komory dle platných předpisů. Certifikáty se budou vydávat po ukončení programu.
Doprovodná výstava firem
Doprovodná výstava firem bude probíhat v prostorách Fakulty managementu a ekonomiky hned vedle přednáškového sálu. Zde bude také umístěno občerestvení pro účastníky akce. Zájemci o účast ve vystavovatelské sekci prosím kontaktujte: Jana Skřivánková, projektovymanager@egozlin.cz.
Ubytování
Pro účastníky konference nabídl doporučujeme Interhotel Zlín (www.interhotel.cz), který se nachází cca. 300 m od konání konference.
Rezervaci si prosím zajistěte včas přes kontaktní osobu:
Michaela Malíková
E-mail: recepce@interhotelzlin.cz
Tel: +420 734 200 126.
Bližší informace o ubytování vám zašleme po vyplnění registračního formuláře.
Informace pro přednášející
Zájemci o aktivní vystoupení (přednášku) se registrují stejným formulářem, jako ostatní účastíci. Prosím ve formuláři o doplnění názvu přednášky. Registrace přednášek bude ukončena 31. 3. 2023.
Přednášky na konferenci budou prezentovány ve formátu MS Office Power Point. Aktivní účastníci konference neplatí účastnický poplatek.
Pořadatel konference si vyhrazuje právo zařadit/nezařadit přednášky/příspěvky do odborného programu. Každý přednášející zařazený do programu konference před začátkem Tematického bloku předá obsluze audiovizuální techniky prezentaci na přenosném nosiči (USB).
ORGANIZACE KONFERENCE
Jana Skřivánková
E-mail: projektovymanager@egozlin.cz
Mob: + 420 775 163 180